Monday, December 28, 2009

hmm..




Aku rse sgt sdey..sbb ape yg aku pendam..org itu tahu..tapi dia masih terus wat aku terluka..dia tahu yang aku 'tahu' tapi dia tidak bertindak...adkah dia tidak memikirkan perasaan aku ketika itu? atau baginya tiada ape2 perbezaan sama ada dia beritahu aku atau tidak..sebenarnya terlalu banyak perbezaan..ianya tentang kejujuran..
Kenapa orang yang mengharapkan aku jujur dgnnya,tetapi dia sendiri tidak jujur dengan aku??aku sangat kecewa..tapi aku pendamkan saja..pura2 tidak tahu..Sakit memang perit,tapi hubungan yang terbina lebih penting,kenapa aku perlu musnahkan dengan perasaan tidak puas ati?
Namun,ramai yang berpesan,jangan terlalu pendam,,kelak memakan diri sendiri..ya, sebenarnye aku memikirkan ape yang terbaik,ya..jalan itu yang aku akan pilih..jalan itu..jalan yang hanya aku yang tahu..

No comments:

Post a Comment