Wednesday, February 24, 2010

dia...


DIA...atau S.A? (secret admire),someone yg aku pnah simpan dlm hati..aku lihat dari jauh, dan tersenyum sendiri..aku suka dia?? ye kot..hehehe..zaman2 sekola dlu..tp baru2 ini..DIA..ya..DIA..'dtg' menghubungi aku..betulkah?? ye..DIA menghubungi aku setelah hampir 3tahun aku tidak nampak kelibatnya..dlu di sekola..kami sama sekali tidak pernah berbicara,mahupun bersua muka..hanya melihat gelagat DIA dr jauh..tp tiba2, DIA menghubungi aku..DIA yang aku pikir sama sekali tidak dpt aku dekati mahupun memiliki..dtg kpadaku sendiri,tanpa sebarang langkah pertama dari ku..aku terkedu..kerna DIA suda lama aku benamkn dlm lubuk ati..terkunci kemas..Namun ari ini,DIA berterus terang kpda ku perasaan nya..ya,sama seperti yg pnah aku rasai ktika di skola dlu..tak sangka..btol2 kaget..betulkah?? erm DIA juga mempunyai perasaan pada ku..padahal di skola kami langsung tidak pernah berbicara..DIA menyatakn tidak brani mendekati aku..ptutla dlu ktika aku cba mndekti DIA sngaja mnjauhkn dri..kerna terlalu segan untuk berdepan..hehe..klakar je kn kitorg neh,kini DIA menyatakn hasrat untuk bersama..aku jadi keliru,takut,serta buntu..mcm2 bermain di fikiran..pkara yg lme terkunci,adakah perlu dibuka kembali..untuk kebahagiaan kami,atau biarkn ia berlalu..tapi apkah jlan terbaik??...aku blum beri jawapan..masih belum ada jawapan untuk DIA..

2 comments:

  1. wow!
    siapakah si DIA itu syg?
    whoot2

    ReplyDelete
  2. nk jugakk,jelrz..hehe=P..at least x tepok sblh tgn..me?

    hahaha~ kenangan tinggal kenangan..

    ReplyDelete