Sunday, April 18, 2010

kenapa dengan awak?


saya sayang awak..sayang mahu awak..awak bestie saya, saya bukan suruh awak pergi, saya cuma mahu kurangkan keakraban kita,saya tak berharap ape-ape dengan awak,saya dah terangkan,nape awak? saya takmahu awak susahkan diri sebab saya,buat sesuatu sebab saya dan menyesal jika saya tak hargainya..saya tak mahu semua itu berlaku..saya da bagitahu awak,saya SAYANGKAN awak..tapi tadi kenapa awak buat begitu,? kan saya dah kata jangan..dan kenapa awak tipu? awak kata awak takkan buat dan suruh saya percaya,tapi bila saya percaya yang awak tak buat,awak tetap buat,awak tipu saya..hum..awak....:(
*tgn sy sakit..



-saya tahu awak kuat dan boleh bangun,kenapa perlu jatuhkan diri untuk bangun setelah jatuh kali pertama? dan awak betul2 pasti ke?awak jatuh kali kedua tu betul2 boleh buat awak bangun..kenapa awak tak cuba bangun terus secara perlahan-lahan,tanpa jatuh 2 kali serentak? awak..(pikirlah penyelesaian secara POSITIF) jangan terlalu mengikut perasaan..

No comments:

Post a Comment