Tuesday, April 27, 2010

my bestie..




Minggu lalu aku demam..lama tidak menaburkan kata2 dan coretan hati..hari ini aku tergerak untuk mengelap habuk yang terkumpul di atas permukaan laptop..lama..hum..banyak perkara yang berlalu..minggu lalu aku demam, sejambak carnation di terima,hadiah khas dari dia..thanks dear..hari semakin berlalu..setiap hari sekuntum rose putih di terima..juga hadiah dari dia..thanks dear..kamu begitu mengambil berat tentang saya..



Kelmarin aku dapat kertas exam, keputusan sangat tidak memuaskan..hum, hanya kerana kesilapan2 kecil markah ditolak..''careless mistake''..

Semalam..kesayangan aku menghembuskan nafas terakhir..seharian aku menangis..patutla sepanjang berada di kelas aku rasa tak sedap hati..namun harus terus tabah..

Hari ini kami..(aku dan diyana) tidak lagi teman semeja,setelah undi dicabut..tempat kami bertukar,kami berasa sebak..herm,terlalu banyak kenangan yang dilalui bersama..saya masih teringat pancake sarapan pagi kami..thanks diddy..sedap kamu buatkan pancake untuk saya..mahu lagi..boleh??



HATI- tidak semangat,keliru,letih,sedih,geram,blur,mahu rehat...
ANGGOTA BADAN- kurang sihat batuk dan selsema,kaki lenguh2, tangan lebam,mata sembab,kepala sakit...
FIKIRAN- melangkaui tahap sepatutnya..perlu rehat..

Syafiqah...

Kamu Tabah..

No comments:

Post a Comment